Saturday, March 20, 2010

ရင္ႏွင္႔ရင္း၍ ခ်စ္ခဲ႔သည္

ဟဲ႔.......

ငါ႔မွာ ခ်စ္္သူရွိေနျပီဟ......

သူမ ေျပာလိုက္တဲ႔ တခဏမွာ ကြ်န္ေတာ္႔ ရင္ထဲမွာ ဘာေတြ ျဖစ္ကုန္တယ္မသိဘူး.....။ ကြ်န္ေတာ္႔ မွာေျပာစရာစကား မရွိေတာ႔ေလာက္ေအာင္ ဆံြ႕အခဲ႔ရျပီေလ.....။


( ရက္စက္လုိက္တာဟာ )

ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခြန္းထဲ ေျပာႏိုင္ခဲ႔တာပါ ။ ျပီးေတာ႔..... ျပီးေတာ႔.....ကြ်န္ေတာ္ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ထုိင္ေနရင္း ရႈိက္ျပီးငိုခ်မိသလားေတာင္ မသိေတာ႔ပါဘူး။

ကြ်န္ေတာ္ သူမကိုခ်စ္ေနခဲ႔မိတာ ၾကာပါျပီ၊ ဒါကို သူလည္းသိပါတယ္၊ ပထမဆံုးသူမကို ဖြင္႔ေျပာစဥ္က သူမျပန္ေျပာခဲ႔တာေလးကို မွတ္မိတာရွိပါေသးတယ္....


"သူငယ္ခ်င္းရယ္ ငါ႔ကိုခြင္႔လႊတ္ပါဟာ၊ ငါနင္႔ကို သူငယ္ခ်င္းလိုပဲ ခင္ပါရေစ"တဲ႔

ဒါကို ကြ်န္ေတာ္မသိက်ိဳးကြ်န္ ျပဳျပီး ေနခဲ႔တယ္။ ျပီးေတာ႔.... "နင္မခ်စ္လည္းရပါတယ္ဟာ...ဒါေပမဲ႔ နင္ခ်စ္လာတဲ႔ အထိငါၾကိဳးစားမယ္.... ျပီးေတာ႔ နင္ငါ႔ အတြက္ စဥ္းစားေပးပါေနာ္" ကြ်န္ေတာ္ေျပာေတာ႔ သူမက မပြင္႔တပြင္႔ေလး ျပံဳးျပျပီး အသာေလး ေခါင္းညိမ္႔ျပခဲ႔တယ္....၊ အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းကေတာ႔ သူမစဥ္းစားေပးမယ္ ဆုိတာေလးကို အေပ်ာ္ေတြ လြန္ျပီး အဲဒီညက သူမ အေၾကာင္းစဥ္းစားရင္းနဲ႔ အိပ္ေတာင္ မေပ်ာ္ခဲ႔ဘူး.... တကယ္ကိုေပ်ာ္ခဲ႔တာပါဗ်ာ.....

ေနာက္ေတာ႔ သူမမွာ စိတ္ညစ္စရာေတြ ဆက္တုုိက္ဆုိသလုိ ၾကံဳေတြ႔ေနရတယ္လုိ႔ သိခဲ႔ရတယ္.... ဘာေတြစိတ္ညစ္ေနသလဲ ဆုိတာေတာ႔ သူမမေျပာခဲ႔ပါဘူး....ကြ်န္ေတာ္ေမးလုိက္တိုင္း....


"ငါ႔ကိုမေမးပါနဲ႔ဟာ၊ ငါအခု အရမ္းစိတ္ညစ္ေနတယ္၊ ငိုခ်င္ရက္ လက္တုိ႔မလုပ္ပါနဲ႔ဟာ၊ ငါ႔ အတြက္ေပ်ာ္စရာေလးေတြ ဖန္တီးေပးပါေနာ္" စသျဖင္႔

သူမေျပာလာတတ္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ေနရတဲ႔ သူဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ေၾကာင္႔ သူမ ပိုစိတ္ညစ္ရမွာဆုိးလို႔ ကြ်န္ေတာ္ ထပ္မေမးျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး.... ။သူမအတြက္ အားေဆးတစ္တစ္ခြက္ ျဖစ္မဲ႔ရယ္စရာေလးေတြေျပာျပတတ္ခဲ႔ပါတယ္....။
ေနာက္ေတာ႔ သူမ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္သြားခဲ႔ပါတယ္၊ သူမျပန္သြားတုန္းကလည္း ကြ်န္ေတာ္မအားတဲ႔ ၾကားက အလုပ္နားျပီး Changi Airport အထိ သူမကို ဂရုတစုိက္နဲ႔ ပို႔ေပးခဲ႔ပါတယ္။ ႏႈတ္ဆက္ခါနီးေတာ႔ သူမကေျပာခဲ႔တယ္
"သူငယ္ခ်င္း ငါျပန္လာခဲ႔ မယ္ေနာ္" လို႔ ေျပာခဲ႔တယ္....
သူမနဲ႔ online မွာသာေတြ႔ ဆုံခြင္႔ရခဲ႔တယ္..... ပထမေတာ႔ သူမ online ေပၚေရာက္လာတုိင္း သူမ ျပန္လာႏုိင္ဖုိ႔ အတြက္ သင္တန္းေတြ တက္ေနေၾကာင္း သူမ ျပန္ေျပာခဲ႔ပါတယ္....။ ေနာက္ပိုင္း သူမကြ်န္ေတာ္႔ကို စိမ္းကားလာပါတယ္....စကားလည္းနည္းသြားခဲ႔တယ္......
ေနာက္တစ္ေခါက္က်ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ကို စကားလုံးဝ မေျပာပါဘူး....ကြ်န္ေတာ္ ရွိေနမွန္းသူသိပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ႏႈတ္ဆက္ေတာ႔ သူမျပန္ေျပာလာတယ္... သူအရမ္းစိတ္ညစ္ေနလုိ႔ပါတဲ႔ ...ကြ်န္ေတာ္လဲ သူ႔ကိုေႏွာက္ယွက္ သလုိ္ျဖစ္မွာစ္ိုးတာနဲ႔ အားေပးစကားေျပာျပီး သူမျပန္ေျပာလာမဲ႔ အခ်ိန္အထိ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင္႔ေနခဲ႔ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ...ကြ်န္ေတာ္ထင္သလုိ ျဖစ္မလာခဲ႔ ဘူး သူမ ဘာမွျပန္မေျပာပဲ Signout ထြက္သြားခဲ႔ပါတယ္...။
ေနာက္ဆံုး တစ္ေခါက္ သူမနဲ႔ online မွာျပန္ဆံုေတာ႔ သူမက အရင္စေျပာခဲ႔ပါတယ္....။ တကယ္ကို မထင္မွတ္တဲ႔ စကားတစ္ခြန္းနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္႔ကို အလဲထုိးသြားခဲ႔တယ္ေလ။
"သူငယ္ခ်င္း စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ဟာ...ငါမွာခ်စ္သူရွိေနျပီဟ...ငါကို ခ်စ္ခြင္႔ပန္ထားတာေလး ျပန္ရုပ္သိမ္းေပးပါေနာ္..အခ်စ္ဆုိတာ ပူေလာင္တယ္ဆုိတာ ငါတို႔ေတြ သိေနၾကျပီပဲ နင္ေနာက္ဆုတ္လုိက္ပါေနာ္.... ငါတုိ႔ေတြ သူငယ္ခ်င္းလုိပဲေနၾကရေအာင္ေနာ္" တဲ႔
ကြ်န္ေတာ္ ရုးမတတ္ခံစားလုိက္ရတယ္ ျပီးေတာ႔
(ရက္စက္လုိက္တာဟာ )
ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခြန္းသာျပန္ေျပာႏုိင္ခဲ႔ ပါတယ္...၊ ျပီးေတာ႔... ကြ်န္ေတာ္႔ ပါးေပၚမွာ မ်က္ရည္ေတြ တစ္လိမ္႔ခ်င္း ၾကဆင္းလာတယ္....။ျပီးေတာ႔.....ငိုခ်လုိက္ပါတယ္......
ေနာက္ေန႔ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုခ်တယ္...။ ေရွ႕ဆက္ဘယ္လုိမွ ခံစားႏုိင္မွာမဟုတ္ဘူးေလ...။ ဒါေၾကာင္႔ mail ပို႔ျပီး အျပီးအပိုင္ ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔တယ္......သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ဆုံႏုိင္မွာ မဟုတ္ေတာ႔ပါဘူး....။


အကယ္၍
သူမစကၤာပူ ေျမေပၚသို႔ ေနာက္တစ္ၾကိမ္ေျခခ်ခဲ႔ေသာ္................................


7 comments:

Anonymous said...

စိတ္အားငယ္တတ္လိုက္တာ.
အားတင္းထားေနာ္.
ေနာက္တစ္ေယာက္ေတြ ့မွ ဒီတစ္ေယာက္အလကားပါ ျဖစ္မယ္.
ငိုတယ္လို ့ ရွိေသး.
ငိုရဘူးေလေနာ္.

(ၾကယ္စင္)

what is good things said...

အိုး တကယ့္ခံစားခ်က္လား။ စိတ္မေကာင္းလိုက္တာ အဲေလာက္ေတာ့ မစဲြလန္းသင့္ဘူးေလ။ သူဖက္ကအစကတည္းက အဆင္မေျပဘူးဆိုတာသိရင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္မႏွိပ္စက္သင့္ဘူး။
အဆင္ေျပေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။

Anonymous said...

သိပ္ခံစားေနရလား ေကာင္ေလး... သိပ္မငုိနဲ႔ ဘယ္သူ႕မ်က္ရည္ ဘယ္ကုိ မက်ေကာင္းဘူးဆုိလား... (ၿပိတၱာတုိ႔မ်က္ရည္ ေၿမေပၚမက်ေကာင္း) ၾကားဖူးတာ ေၿပာတာပါ။ ဒါနဲ႔ ေနပါဦး မိန္းမတေယာက္အတြက္နဲ႔ အဲေလာက္ေတာင္ပဲ ခံစားေနရလား.... ... သီခ်င္းေတာင္ ရွိေသးတယ္.. ဘာတဲ့ မိန္းမေတြ မွဳိလုိေပါတဲ့ ေလာကၾကီး အလည္မွာ တုိ႔ေယာက်ာၤးေတြ ေမြးဖြား ၾကီးၿပင္းလာ ..... တဲ့ေခါင္းေခါက္ေရြးလုိ႔ရပါတယ္ဟ ...။ အေခါက္လြန္ၿပီး တေယာက္မွ မေတြ႔ရင္ေတာ့ ကုိယ့္ထုိက္နဲ႔ ကိုိ္ယ့္ကံေပါ့ကြယ္ ...။

Anonymous said...

ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ရင္ႏွင့္ရင္းၿပီး ခ်စ္ခဲ့သည္ဆုိေတာ့ ဘယ္သူကမ်ား ဖင္နဲ႔ရင္းၿပီး ခ်စ္ခဲ့လုိ႔လဲ..ဟင္ .... မသိရင္ သူတေယာက္ထဲပဲ ရင္နဲ႔ရင္းၿပီး ခ်စ္ခဲ့သလုိလုိ ဘာလုိလုိ ..... အဟိဟိ ... အဲလိုေတာ့ မေနာက္ပါနဲ႔ အကုိရယ္.... ။

မိုးခါး said...

စိတ္ကူးလား တကယ္လား ..
ကံေကာင္းပါေစ လို႕ ဆုေတာင္းေပးခဲ့ပါတယ္ .. း)

Unknown said...

အိမ္ ေျပာတာရီရတယ္.. ဟီးဟီး... ဟုတ္သား ကိုပိုးဟပ္ၾကီးကလဲ... လူတိုင္းရင္နဲ႔ပဲ ရင္းေနတာကို... :P... ငိုနဲ႔ ေနာ္.. ဘယာေၾကာ္ကုလားမၾကီး အာဘြားေပးသြားလိမ့္မယ္... ငိုနဲ႔ ငိုနဲ႔... :P

TYZ said...

ပုိးဟပ္က မ်ည္ရည္က်ေတာ့ မလွဘူးဟ နဂုိကတည္းက ဆုိးတဲ့ရုပ္ၾကီးကုိေနာ္ :P