Wednesday, June 09, 2010

ဘဝ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း

ပ်ိဳတုိင္း ၾကိဳက္တဲ႔ ႏွင္းဆီခုိင္တဲ႔ ကာလသား ေတြက ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေျပာၾကေလရဲ႕။ ဟုတ္မွာေပါ႔ေလ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္ပဲ ျမန္မာျပည္က မထြက္ခင္ ကတည္းက မိန္းကေလးေတြ တန္းလန္းဆြဲ ( အဲ ) တန္းတန္းစြဲ ျဖစ္ခဲ႔ ရသူ ေပပဲကိုး။ ျပန္ေျပာရရင္ေတာ႔ ရွက္စရာၾကီး :D ။ ေရွ႔႕မ်က္ႏွာ ေနာက္ထားျပီးပဲ ေျပာေတာ႔မယ္........
ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္ေနာက္ေဖး ေက်ာခ်င္းကပ္ အိမ္မွာ ငယ္ငယ္ထဲက ကစားေဖာ္ ကစားဖက္ ေမာင္ႏွမ သံုးေယာက္ရွိတယ္ ကိုေလးရယ္၊ သႏၱာ နဲ႔ ငယ္ငယ္ဆုိတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေပါ႔။ ငယ္ငယ္ကခင္လာတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆုိေတာ႔ ဘာမွ အေထြအထူးေတာ႔ မရွိပါဘူး၊ နည္းနည္းေလး အရြယ္ရလာေတာ႔အငယ္ မေလးက သိပ္မရုိးခ်င္ေတာ႔ဘူးေလ။ သူဘယ္သြားသြားကြ်န္ေတာ္႔ကိုပဲ အေဖာ္ေခၚတယ္ အခြင္႔အေရးေတာ္ေတာ္ေလးလဲ ေပးတယ္ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း အဲ႔လုိမ်ိဳးၾကီး ျဖစ္လာေတာ႔ သူငယ္ခ်င္း သံေယာဇဥ္ပဲ ရွိတာရယ္္၊ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ကလည္း မၾကိဳက္တာရယ္ေၾကာင္႔ သူတုိ႔ အိမ္ဘက္ သိပ္မေရာက္ျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး..။ ေနာက္ပိုင္းေတာ႔ သူတုိ႔ မိသားစု အိမ္ေျပာင္းေတာ႔ သြားေတြ႔ျဖစ္လိုက္ပါတယ္ ေကာင္မေလးကေတာ႔ မ်က္ရည္ေတြဝဲလုိ႔ ေျပာရွာပါတယ္၊ ငါ ေတာ႔ ဒီတစ္သက္ နင္႔ကို ေမ႔မွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူးတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္၊ ( အခုေတာ႔ အိမ္ေထာင္က်သြားတယ္လုိ႔ သိလုိက္ရတယ္ )
ကြ်န္ေတာ္ျမန္မာျပည္က ထြက္လာဖုိ႔ ၅လေလာက္ အလုိမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေျခရင္း ၃ အိမ္ေက်ာ္ကို မိသားစု တစ္စု ေျပာင္းလာတယ္၊ ခ်စ္စု ဆုိတဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္လည္းပါလာတယ္။ ဒီေကာင္မေလးက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ရပ္ကြက္ထဲ ကို ေျပာင္းလာတာ မၾကာေသးေပမဲ႔ ရပ္ကြက္ထဲက လူပ်ိဳ ကာလသား ေတြက သိေန ၾကျပီေလ၊ သိဆုိ ေကာင္မေလးက မႈံေနတာမွ ညွက္ေနတာပဲ၊ ကြ်န္ေတာ္လည္း သတိေတာ႔ ထားမိေပမဲ႔ အမွတ္တမဲ႔ ပါပဲ..။ သတိထားမိတယ္ ဆုိတာကလည္း ဒီလုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေျခရင္း သံုးအိမ္ေက်ာ္ကို ေျပာင္းလာတာဆုိေတာ႔ မသိပဲေနမလား။ မနက္ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္က ၈ နာရီ ခြဲ ေလာက္ဆုိရင္ အိပ္ရာႏိုးေနျပီေလ..။ ဟိုလွိမ္႔ ဒီလွိမ္႔နဲ႔ ၉ နာရီေလာက္မွ အိပ္ယာထ ျဖစ္တယ္။ အိပ္ယာႏုိးတာနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္၊ သြားတုိက္၊ ေရမိုးခ်ိဳး စတဲ႔ ေဝယာဝစၥ ေတြျ႔ပီးတာနဲ႔ မနက္ဆုိင္ထြက္ဖုိ႔ အတြက္ ျပင္ဆင္ျပီေလ.. မနက္ဆုိေပမဲ႔ ၁၁ နာရီ ခြဲေလာက္မွ ဆုိင္ဖြင္႔ျဖစ္တာပါ။ အေအးဆုိင္ ဆုိေတာ႔ ေနပူမွ ေရာင္းရတာကိုး ၁၀ နာရီ ၄၅ ေလာက္ဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္ ဆုိင္ခင္းဖုိ႔ လမ္းထိပ္ကို ထြက္ျပီေလ။ အဲ႔ မွာ စေတြ႔တာပဲ ပထမ တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေတာ႔ ဘာမွ မျဖစ္ေသးဘူး။ ၅ ရက္ေျမာက္တဲ႔ ေန႔က်ေတာ႔ ေကာင္မေလးက အိမ္ေရွ႔ မွာ ထြက္ျပီး ထုိင္ေနေလရဲ႕။ ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကို ေတြ႕ေတာ႔ သူက ျပံဳးျပတယ္ေလ.. ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္လည္း ျပန္ျပံဳးျပတာေပါ႔၊ အဲ႔ဒီ ညေနက်ေတာ႔ သူတုိ႔ အိမ္ေျပာင္းလာလုိ႔ အိမ္သစ္တက္ မဂၤလာ အတြက္ သူကိုယ္တုိင္လာဖိတ္ေတာ႔ အိမ္မွာ ကြ်န္ေတာ္က တူမေလးနဲ႔ ေဆာ႔ေနတယ္ေလ။ သူေရာက္လာေတာ႔ ရွက္ကိုး ရွက္ကန္းနဲ႔ ဦးတုိ႔၊ အန္တီတုိ႔ ရွိလားတဲ႔ ေနာက္ေန႔က်ရင္ အိမ္တက္မဂၤလာ အတြက္ လာဖိတ္တာတဲ႔ေျပာေတာ႔။ အိမ္မွာ အၾကီးဆံုး အစ္မၾကီးပဲ ရွိတယ္..။ ရတယ္ေလ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာလုိက္ပါ႔မယ္ဆုိေတာ႔..။ ဟုတ္ ေက်းဇူးပါရွင္႔ ဆုိျပီး လွည့္ထြက္သြားေလရဲ႕ တစ္ေန႔ သူကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ဆုိင္ကို ေရာက္လာေတာ႔ ေမေမနဲ႔ မမက ေရာက္မလာေသးဘူး ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ ဆုိင္ခင္းေနတုန္း၊ ေနာက္ကေန သူမ ေရာက္လာပါတယ္။ အစ္ကိုက အရမ္း အလုပ္ၾကိဳးစားတယ္ေနာ္..။ အန္တီတုိ႔ေရာ မလားေသးဘူးလား လုိ႔ေမးေတာ႔၊ အင္း ဟုတ္တယ္ သူတုိ႔ မလာၾကေသးဘူး။ ညီမ ဘာေသာက္မလဲေပါ႔ေနာ္ သူ႔ကို ဧည့္ဝတ္ျပဳတာေပါ႔... ေစ်းသည္ဆုိေတာ႔ ေစ်းေရာင္းခ်င္တာကိုး....:P။ ဒါနဲ႔ သူလည္း သစ္ခြ ေဖ်ာ္ရည္မွာ ေသာက္ျပီး ထုိင္ေနတုန္း ေမေမတုိ႔ ေရာက္လာခဲ႔တယ္၊ အဲ႔ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ဆုိင္ကေန အိမ္ျပန္မယ္လုပ္ေတာ႔၊ "ခဏ အစ္ကုိ ကြ်န္မလည္း လုိက္မယ္ အစ္ကို အိမ္ကိုပဲ ျပန္မွာ မဟုတ္လား" လုိ႔ ေျပာေတာ႔ အေမတုိ႔က ဘာမွေတာ႔ မေျပာပါဘူး လႊတ္ေပးလုိက္တယ္..။ အိမ္နဲ႔ ဆုိင္နဲ႔ က ၁၅ မိနစ္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ရတယ္ေလ..။ ၾကားထဲမွာ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကို ျဖတ္ျပီးေလွ်ာက္ရတာဆုိေတာ႔ ေကာင္ေလးေတြ စတာေနာက္တာေလးေတြ လုိက္ၾကည့္တာေလးေတြရွိေတာ႔ အားကိုးတာလည္း ေနမွာပါ။ လမ္းေရာက္ေတာ႔ ေကာင္မေလးက ေျပာတယ္ ကြ်န္မျမိဳ႕ထဲက ျပန္လာတာ အေမက ေစ်းဝင္ဝယ္ေနလုိ႔ ကြ်န္မကို အိမ္ အရင္ျပန္ႏွင္႔ ဆုိျပီး လႊတ္လုိက္လုိ႔ အစ္ကိုျပန္တာနဲ႔ အေတာ္ပဲ ဆုိျပီး ကြ်န္မလုိက္လာတာ ဘာညာေျပာတာေပါ႔၊ အဲ႔ဒါနဲ႔ ခင္မင္ သြားတာပါ။ ေနာက္ပိုင္း နဲနဲ ပါးပါး စကားေတြ ေျပာျဖစ္တယ္။ တစ္ျခားေကာင္ေလးေတြေတြ႔ရင္ စူပုပ္ေနတဲ႔ သူက ကြ်န္ေတာ္႔ကို ေတြ႔ရင္ အျမဲ ျပံဳးလုိ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာင္ ေျပာတယ္.။ မင္းကို ဆက္ဆံတာနဲ႔ ငါတုိ႔ကို ဆက္ဆံတာနဲ႔ မတူဘူး ဆုိေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ျပံဳးုလို႔ သာေနခဲ႔ပါတယ္... ကြ်န္ေတာ္ ႏို္င္ငံျခား ထြက္ေတာ႔ သူပါကြ်န္ေတာ္႔ကို လုိက္ပုိ႕ခဲ႔တယ္ေလ....။ ေနာက္ေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ စ လုံးကို ေရာက္လာခဲ႔တယ္ဆုိပါေတာ႔ ... ၂၀၀၈ က ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခါျပန္ေတာ႔ ေကာင္မေလး မွာ ခ်စ္သူေတြ ဘာေတြေတာင္ရေနျပီ၊ သူကေလး အဆင္ေတာင္ ေျပေနေတာ႔လည္း ပီတိ ျဖစ္မိပါတယ္.. မဟုတ္ရင္ ဒြတ္ခ။
စကၤာပူေရာက္မွ ပဲ ကံဇာတာေတာ္ေတာ္ေလး ေျပာင္းလဲ သြားတယ္၊ အလုပ္နဲ႔ အိမ္၊ အိမ္နဲ႔ အလုပ္ဆုိေတာ႔ ေကာင္မေလးေတြမ်ား ဘယ္သြားရွာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ႔ဘူး...။ ဒါလည္း ေကာင္းတာပဲ ေအးတာေပါ႔ ( စိတ္ေျဖနည္း တစ္မ်ိဳးေပါ႔ေလ.. ဆင္ေျခေပးတာ )
၂၀၀၉ တုန္းက ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ေရာက္လာတယ္၊ ကြ်န္ေတာ္႔ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး သိတာပါ..။ ေကာင္မေလးကို ေရလည္ ေၾကြမိတယ္...။ ေရာက္လာတုန္းက ခ်စ္သူ ရည္းစား မရွိဘူးေလ ေၾကြေတာ႔ လုိက္တြန္းတာေပါ႔၊ ေအာင္မေလး ၾကိဳက္လုိ႔ လုိက္ပိုး ခါမွ သူမ်ား ဟပ္သြားတဲ႔ ျဖစ္ျခင္းကို ၾကံဳေတြ႔ ခဲ႔ရတယ္ေလ ၊ ေကာင္မေလးက အလုပ္မရလုိ႔ ျပည္ေတာ္ျပန္ သြားရတယ္ သူ႔ေကာင္ေလးကေတာ႔ ဒီမွာ က်န္ခဲ႔တယ္...
အခု ကြ်န္ေတာ္ ျမန္မာျပည္က ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကုို စိတ္ဝင္း စားမိေနေလရဲ႕..။ ဒီတစ္ေခါက္ေတာ႔ မလြဲပါေစနဲ႔လုိ႔ ဆုေတာင္းရင္းသာ..............



1 comment:

ေသာ္ဇင္စိုး said...

ေအာ္ အသင္ေလာက ငါ႔လိုလူေတြ တယ္မ်ားသကိုး ရတာမလို လိုတာမရ ဒုကၡ.. ဒုကၡ..
"အၿမဲတသစြဲလန္းခဲ႔တဲ႔ တစ္ပြင့္တည္းေသာ ပန္းသစၥာ" ၿဗဲ..............
အမိေၿမနည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ကန္ထုတ္လိုက္လို႔ ေ၀းရာမွာ အထီးက်န္ေနတဲ႔ဘ၀...
ပိုးဟတ္ေရ.. ဘာပဲရရ ဆြဲသာဆြဲစိပစ္လိုက္.. ေနာင္ၿဖစ္တာ ေနာင္ရွင္း..... ခိ..ခိ....