Friday, January 22, 2010

ဖယ္ရီကားေလးကြ်န္ေတာ္





မနက္မနက္ အိပ္ယာထရမွာလည္း ပ်င္းလိုက္တာ။ ဒီ ဒရုိင္ဘာဆုိတဲ႔ ေကာင္ကလည္း အလုိက္ကန္းဆုိးကို မသိဘူး။ အင္း..... အခုလည္းထရအုံးမယ္။ ကြ်န္ေတာ္႔အလုပ္က မနက္မနက္ဆုိရင္ ရုံးဝန္ထမ္းေတြကို ကြ်န္ေတာ္႔ေက်ာေပၚတင္ျပီးေတာ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ အလုပ္ရွိရာေနရာကို ဟုိငတိရဲ႕ ၾကိဳးဆြဲရာကို မျငီးမျငဴတမ္း
လုိက္ပို႔ေပးရတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္႔မွာဗ်ာ...လူ႔ေလာက ( အဲ ) ကားဆိုတဲ႔ ဘဝကိုေရာက္ျပီး ႏွစ္ပတ္ေလာက္ပဲ ေအးေအးေဆးေဆး ေနရတယ္။ ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ႔ ဒီေကာင္႔လက္ထဲ ေရာက္တာပါပဲဗ်ာ....။
အခုေတာ႔ သူေစညႊန္ရာကို သြားေနရတဲ႔ ဘဝ ေရာက္ေနရျပီေလ။ အခုဆုိရင္ ကြ်န္ေတာ္ ေဟာဒီေလာကၾကီးထဲ ေရာက္ေနတာ ၆ လေက်ာ္သြားျပီေလ....။ ညဆုိလည္း မုိးခ်ဳပ္မွ ကြ်န္ေတာ္ အိပ္ရတယ္ ။မနက္ဆုိလည္း အေစာၾကီးထရတယ္။ တစ္ရက္မွ ေကာင္္းေကာင္းမနားရေသးဘူးဗ်။ ၾကာလာေတာ႔ ပင္ပန္းလာတာေပါ႔...........

တစ္ေန႔ကြ်န္ေတာ္အၾကံတစ္ခုရလာတယ္။ အဟိ.. မဟုတ္က ဟုတ္က အၾကံေလ။

ဒီလုိဗ် တစ္ရက္ ခါတုိင္းလုိပဲ သူလာႏႈိးတယ္ေလ....။ မထခ်င္ ထခ်င္နဲ႔ လုိက္သြားတယ္......
ေနာက္ မီးပိြဳင္႔ တစ္ေနရာလည္းေရာက္ေရာ သူက ကားကိုရပ္လုိက္တယ္....။ ဒီေလာက္တာ ျဖစ္လွတာ....
ကိုင္းဟာ....ဆုိျပီးျပန္အိပ္လုိက္တယ္....(ပိုင္တယ္ေနာ္) အဲဒီအခ်ိန္မွာ သေကာင္႔သား ေခါင္းနပန္းၾကီးသြားတယ္ ... ျပီးေတာ႔ ေခါင္းကုတ္ျပီးေတာ႔ (ဟာကြာ...ညက ဆီမထည့္မိဘူးဒဲ႔ )..ေကာင္းဒယ္၊ ဒါမွ ငါလည္းနားရမွာ၊ ကြ်န္ေတာ္လမ္းလယ္ေရာက္ေနလုိ႔တဲ႔ ကြ်န္ေတာ႔ေပၚကလူေတြကို ဆင္းတြန္းခုိင္းတယ္။

ဇိမ္ရွိလုိက္တာ.....။ ျပီးေတာ႔ ဆရာသမား ဆီသြားဝယ္တယ္ေလ.... ခဏေနေတာ႔ ျပန္လာတယ္...။

ေဟာ သူျပန္လာပါဘီ။ ဆီျဖည့္ျပီးေတာ႔ သူကကြ်န္ေတာ္႔ကို ျပန္ႏႈိးတယ္.... မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး ဆက္အိပ္ေနလုိက္တယ္......။ မွတ္ေလာက္ေအာင္ ပညာေပးဦးမွ......
ခဏေနေတာ႔ အသံသဲ႔သဲ႔ ၾကားလုိက္ရတယ္.....။ ကားကလည္းကြာ ဒီေန႔က်မွ ဘာျဖစ္မွန္းမသိဘူး...။။
အလုပ္ေနာက္က်ေတာ႔မွာပဲလုိ႔ ၾကားလုိက္ရတဲ႔ ခဏ ကြ်န္ေတာ္အသိျပန္ဝင္လာတယ္...

အင္း ငါပ်င္းေနလုိ႔ မျဖစ္ေတာ႔ဘူး...ငါေၾကာင္႔သူတုိ႔ အလုပ္ေနာက္က်ေတာ႔မွာပဲ...မျဖစ္ဘူး၊ မျဖစ္ဘူး
ငါထေတာ႔မွ ျဖစ္မယ္ဆုိျပီး ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာ ဒီတစ္ေခါက္လည္း ႏႈိးေရာ ကြ်န္ေတာ္အသာတၾကည္ပဲ ႏုိးလုိက္တယ္..........

ေဟးးးး

ေဟး ခနဲအသံနဲ႔ အတူ ကြ်န္ေတာ္႔ အေပၚသူတုိ႔ျပန္ျပီးေနရာယူၾကကုန္ျပီ....
ငါလည္း သူတုိ႔အလုပ္ေနာက္မၾကေအာင္ အျမန္သြားမွ ျဖစ္မယ္...ဆုံးျဖတ္ခ်က္ နဲ႔အတူ ကြ်န္ေတာ္ပို႔ ေဆာင္ေပးလုိက္ပါတယ္...။ သူတုိ႔ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြက ကြ်န္ေတာ္႕ဆီ ကူးစက္လာပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ဆုိရင္ အပ်င္းမၾကီးေတာ႔ဘူးလုိ႔ .........
ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခုိ္င္ခုိင္မာမာ ခ်လုိက္ပါေတာ႔တယ္။


6 comments:

Anonymous said...

ဖယ္ရီကားေလးေရ.. ေနာက္ဆို ေစာေစာထေနာ္ :)

Anonymous said...

တခါတေလေတာ့ ေနာက္က်ခ်င္တာေပါ့
ဖယ္ရီကားေလး ႏိုးသြားတာ စိတ္ဆိုးတယ္
(ၾကယ္စင္)

ဒီဇင္ဘာႏွင္း said...

ေနာက္ဆိုအျပင္းမၾကီးေတာ့ဘူးလို႔ ခိုင္ခိုင္မာမာဆံုးျဖတ္ခ်က္ကေလးကုိ ေလးစားမိပါတယ္။

ေန႕အိပ္မက္ said...

တစ္ရက္တစ္ေလပဲဟာ.. ပ်င္းလက္စနဲ႕ဆက္ပ်င္းလိုက္တာမဟုတ္ဘူး..

ဒါနဲ႕ ဒီဟာေလးေတြျပင္လုိက္ရင္ ပိုဖတ္လို႕ေကာင္းသြားမယ္ထင္တယ္ :)
ပညာေပးဦးမွ
ငါပ်င္းေနလို႕ မျဖစ္ေတာ႕ဘူး
ကိုယ္ေတာေခ်ာ
အသာတၾကည္
အလုပ္ေနာက္မက်
ကူးစက္

ပိုးဟပ္ေလး said...

ဟုတ္ပါရဲ႕ ေက်းဇူးေနာ္....
အဟီး အမွားေတြခ်ည္းပဲ
ဒါေၾကာင္႔ ျမန္မာစာ အမွတ္နည္းတာ :D

Unknown said...

ကူညီေပးလိုက္ရတဲ.ပီတိနဲ.ၾကည္ႏူးမွဳေလးကို တင္ျပထားတာေကာင္းပါတယ္